AOF İsletme Cikmis Sinav Sorulari - Ders Notlari ve Konu Ozetleri

AÖF İktisat 2.Sınıf Çıkmış Arasınav Soruları 2005 - 2011

AÖF İşletme bölümü hakkında genel bilgilere, ders notlarına ve çıkmış sorulara bu konu başlığından ulaşabilirsiniz.

.: AÖF İşletme 1.Sınıf : Genel Muhasebe, Genel Matematik, Hukuka Giriş, İktisada Giriş, Temel Bilgi Teknolojileri, Davranış Bilimlerine Giriş dersi çıkmış arasınav, final, bütünleme sınav soruları ve cevapları, ders notları, konu özetlerini içerir.
.: AÖF İşletme 2.Sınıf : Muhasebe Uygulamaları, Ticaret Hukuku, Kamu Maliyesi, Yönetim ve Organizasyon, İstatistik, İktisat Teorisi, Atatürk İlke ve İnkilap Tarihi dersi çıkmış arasınav, final, bütünleme sınav soruları ve cevapları, ders notları, konu özetlerini içerir.
.: AÖF İşletme 3.Sınıf : İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku, Pazarlama Yönetimi, Maliyet Muhasebesi, Yönetim Bilgi Sistemi, Türk Vergi Sistemi, Finansal Yönetim, İngilizce dersi çıkmış arasınav, final, bütünleme sınav soruları ve cevapları, ders notları, konu özetlerini içerir.
.: AÖF İşletme 4.Sınıf : Muhasebe Denetimi ve Mali Analiz, Uluslararası İşletmecilik, İnsan Kaynakları Yönetimi, Sermaye Piyasası ve Finansal Kurumlar, Stratejik Yönetim, Girişimcilik, Türk Dili dersi çıkmış arasınav, final, bütünleme sınav soruları ve cevapları, ders notları, konu özetlerini içerir.
> AÖF İşletme Hazırlık Sınıfı (İntibak Bölümü)
AÇIKLAMA
AÖF İşletme 1.Sınıf Dersleri
Genel Muhasebe TIKLA
Genel Matematik TIKLA
Hukuka Giriş TIKLA
Genel İşletme TIKLA
İktisada Giriş TIKLA
Temel Bilgi Teknolojileri TIKLA
Davranış Bilimlerine Giriş TIKLA
AÖF İşletme 2.Sınıf DersleriLİNK
Muhasebe Uygulamaları TIKLA
Ticaret Hukuku TIKLA
Kamu Maliyesi TIKLA
Yönetim ve Organizasyon TIKLA
İstatistik TIKLA
İktisat Teorisi TIKLA
Atatürk İlke ve İnkilap Tarihi TIKLA
AÖF İşletme 3.Sınıf DersleriLİNK
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku TIKLA
Pazarlama Yönetimi TIKLA
Maliyet Muhasebesi TIKLA
Yönetim Bilgi Sistemi TIKLA
Türk Vergi Sistemi TIKLA
Finansal Yönetim TIKLA
İngilizce TIKLA
AÖF İşletme 4.Sınıf DersleriLİNK
Muhasebe Den.ve Mali Analiz TIKLA
Uluslararası İşletmecilik TIKLA
İnsan Kaynakları Yönetimi TIKLA
Sermaye Piy.ve Fin. Kurumlar TIKLA
Stratejik Yönetim TIKLA
Girişimcilik TIKLA
Türk Dili TIKLA
Açıköğretim Fakültesi aöf çıkmış sorular ve cevapları güz dönemi ve bahar dönemi ara sınav, final cevapları ile birlikte indirebilirsiniz.
AÖF Çıkmış Sorular İndir