AÖF BİLGİ YÖNETİMİ 1. SINIF DERSLERİ

Aöf bilgi yönetimi dersleri dersleri 1. sınıf, açıköğretim bilgi yönetimi dersleri güz ve bahar dönemi 1-2 yarıyıl. Anadolu Üniversitesi önlisans bilgi yönetimi bölümüne ait dersler aşağıdaki gibidir.

BİLGİ YÖNETİMİ ÖNLİSANS PROGRAMI DERSLERİ

1 SINIF DERSLERİ GÜZ DÖNEMİ
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARI I
İNGİLİZCE I
İŞLEM TABLOLARI I
İŞLETİM SİSTEMLERİ I
KURUMSAL İLETİŞİM VE BİRLİKTE ÇALIŞMA I
MASAÜSTÜ YAYINCILIK I
TANITIM VE PAZARLAMA ARAÇLARI I
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ I

1 SINIF DERSLERİ BAHAR DÖNEMİ
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARI II
İNGİLİZCE II
İŞLEM TABLOLARI II
İŞLETİM SİSTEMLERİ II
KURUMSAL İLETİŞİM VE BİRLİKTE ÇALIŞMA II
MASAÜSTÜ YAYINCILIK II
TANITIM VE PAZARLAMA ARAÇLARI II
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ II

Aöf bilgi yönetimi çıkmış sorular 2013 2014 için güz dönemi ve bahar dönemi konularına bakabilirsiniz.

Son konular :